måndag 16 november 2009

Jag klarade den.....

Under våren har jag gått en nio dagars ekonomiutbildning steg 1 på Företagsekonomiska istitutet (FEI). Kursen innhöll grundläggande företagsekonomi, bokföring och lön. Kursen avslutades med en 3 timmar lång tenta på allt som vi har lärt oss.

Idag var jag back in buisness igen, på jobbet alltså efter att ha legat i influensa i över en vecka. På vägen in mot kontoret passerade jag mitt postfack och där låg det magiska kuvertet från FEI. Oj Oj Oj vad nyfiken jag var, men också samtidigt nervös. Inuti kuvertet låg nämligen min rättade tenta och där skulle jag få veta om jag klarade den eller inte. Med darriga fingrar öppnade jag kuvertet och såg att jag blivit godkänd. Hipp hipp hurra vad jag är bra!

För att bli certifierad måste jag gå steg 2 och det är något som jag tänker göra till våren 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar